Η κυριότερη στόχευση της παιδαγωγικής μαστορικής είναι η συνδρομή στην ισορροπιμένη πνευματική, σωματική και κοινωνική ωρίμανση των παιδιών. Οι παραπάνω αρχές μεταδίδονται με την ανάπτυξη εργασιών τύπουproblem solvingμε χρήση επαγγελματικών εργαλείων χειρός ξυλουργικής και μηχανουργικής από την προσχολική ηλικία ως την εφηβεία. ΤοMatolakiέχει αναπτύξει ένα πολυσυλλεκτικό σύστημα παιδαγωγικής με διακριτους στόχους και διαβαθμίσεις που υποστηρίζει την καλλιέργεια της ατομικής και συλλογικής εργασίας, της αυτονομίας, της επινόησης, της συνέπειας, της ανάληψης ευθύνης, της επίλυσης, της κριτικής σκέψης, της επιμονής και της συγκέντρωσης. Επιπλέον, η παιδαγωγική μαστορική αναπτύσσεται σε αντιστοιχία με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών ώστε τα παιδιά προσεγγίζουν βιωματικά τους γνωστικούς στόχους με χαρακτηριστικάintegrated learning. Σε συνεργασία με καθιερωμένα ιδιωτικά σχολεία, τοMatolakiδιεξάγει τακτικά εργαστήρια μαστορικής καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους ή έκτακτα εκπαιδευτικά προγράμματα (events) για παιδιά που φοιτούν στην υποχρεωτική εκπαίδευση.